Genel

MMA TÜRKİYE, YENİ YÖNETİM KURULU İLE MOBİL PAZARA YÖN VERİYOR

MMA’in Türkiye ofisi, 360+ Media’nın CEO’su Zehra Öney’in liderliğinde yeni Yönetim Kurulu’nu seçti. Yönetim Kurulu Mobil Pazarlama sektörünü daha da geliştirmek ve Türkiye’deki markalar ve ajanslar tarafından daha fazla kullanılmasını sağlamak için çalışmaya devam edecek.

Bir yıl süren Başkan Yardımcılığı görevinin ardından, Zehra Öney MMA Türkiye Başkanı oldu. Yönetim Kurulu’nda kendisine eşlik eden kurum ve kişiler şöyle: Başkan Yardımcısı Rima Erdemir (MedyaNet),  Onursal Başkan – Fırat Ertem (Rabarba), Zeynep Bosna (Avea), Yüce Zerey (Coca Cola), Uğur Şeker (DBI), Işık İlhan (Garanti), Haymi Behar (Hürriyet), Pınar Dülgerler Dinç (Intel), Volkan Biçer (Mobilike), Tuncay Yavuz (OMD Türkiye), Selvi Talipoğlu (P&G), Banu Gören (Turkcell), Serdar Ekrem Şirin (Turkish Airlines), Aslı Günaydın (Unilever), Ender Emre Kanaat (Vodafone).

Yönetim Kurulu, MMA’in Türkiye’deki Ülke Müdürü Kerem Kapancı tarafından desteklenmeye devam edecek.

 

MMA Türkiye, 40’dan fazla ülkede 700’den fazla üyesi olan global bir ticaret birliğinin bir parçasıdır.

 

MMA Türkiye Komiteleriyle Daha da Güçlü

Son üç yılda sağlam temeller üzerine kurulmuş olan Birlik, Zehra Öney’in liderliğindeki Yönetim Kurulu tarafından yönetilecek.

Mobil pazarlarda daha da büyük ilerlemeler beklenirken, Üye İlişkileri & Tanıtım Komitesi, Eğitim & Sertifikasyon Komitesi ve Standardizasyon & Ölçümleme Komitesi,  MMA Türkiye’nin 3 önemli karar kurulunu oluşturmaktadır.

MMA Türkiye’nin kurumsal, potansiyel ve mevcut üyeleri ile ilişkilerini düzenleyen Üye İlişkileri & Tanıtım Komitesi, planlanan etkinlikleri düzenliyor ve bilinirliği artırmak için tüm mecralarla 360 derece çalışıyor.

Sektöre Mobil’de nitelikli insan gücü kazandırmak amacıyla eğitimler düzenleyen Eğitim & Sertifikasyon komitesi bu eğitimler sonucunda Mobil Pazarlama Sertifikası veriyor. Böylece genç girişimcilerin mobil pazarda profesyonelleşmesine katkı sağlıyor.

Standardizasyon & Ölçümleme Komitesi Pazarın geliştirilmesi için ürün, servis ve mobil oyun alanında Türkiye’deki iyi örneklerin globalde; globaldeki örneklerin de Türkiye’de tanıtımını sağlıyor. Ayrıca mobili ölçümleyerek Mobil reklamın gelişimine de katkı sağlıyor.

MMA Türkiye, nitelik ve nicelik olarak başarılı mobil pazarlama örnekleri yaratarak mobil pazarlamanın performansa etkisini net şekilde ortaya koyuyor.

 

Mobile Marketing Association Hakkında

MMA, mobil pazarlama, reklam ve ilgili teknolojiler konusundaki ilerlemelere liderlik etmek için kurulmuş, kar amacı gütmeyen ilk küresel ticaret birliğidir.

MMA, pazar gelişiminin önündeki engelleri kaldırmayı, mobilleşmeyle ilgili basın ilkeleri konusunda rehber oluşturmayı, sürdürülebilir büyüme için uygulamaları belirleyecek ve mobil kanalların kullanımını yaygınlaştırmayı amaçlayan, aksiyon odaklı bir organizasyondur.

Dünyanın dört bir yanındaki 40 ülkeden 700 üye şirket ekosistemini oluşturmaktadır. Amerika Birleşik Devletleri merkezli MMA’nın Kuzey Amerika, Avrupa, Latin Amerika, Ortadoğu ve Afrika, ve Asya Pasifik şubeleri bulunmaktadır.

MMA Türkiye, Kasım 2009′da kurulmuştur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir