Genel

TÜRK TÜKETİCİSİNİN SPOR ÜRÜNLERİ HARCAMASI HER GEÇEN YIL ARTIYOR

Dünyanın en büyük spor ürünleri perakendecisi Intersport, Türkiye’de açtığı mağazalarla büyümeye devam ediyor. 2013 yılında yüzde 40 büyüme öngören Intersport, 5 yıl içinde Türk spor pazarının en önemli oyuncusu olmayı hedefliyor. Türkiye’de yıllık 10-15 Euro arasında değişen spor ürünleri harcamalarının, spor bilincinin artmasıyla yükseldiğini söyleyen Intersport, müşterilerinin spor ile ilgili her ihtiyaçlarında ilk düşünecekleri marka ve mağaza olmayı amaçlıyor.

 Globalde 5 binden fazla mağazası ve 10 milyar Euro cirosuyla dünyanın en büyük spor perakendecesi olan Intersport, müşterilerine sporla ilgili aradıkları her şeyi aynı çatı altında bulma olanağı sağlayan bir marka. 2006 yılında bir Türk iş adamı ile Türk spor pazarına giren marka, 2011 yılı itibariyle tamamen yabancı sermayeli Fourlis Group şirketi tarafından satın alınarak Türkiye’de yeniden yapılanıyor. 2013 yılında yüzde 40 büyüme hedefleyen Intersport, 5 yıl içerisinde Türk spor pazarının en önemli oyuncusu olmayı hedefliyor.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir