SONSUZ BAĞLILIĞIN SEMBOLÜ ALYANSLAR ATLANTİS’TE

Türkiye’nin lider altın ve mücevher markalarından Atlantis, 2013 alyans koleksiyonuyla dikkatleri üzerine topluyor. Alyans koleksiyonuyla farklılık arayan ve kendini özel hissetmek isteyenlerin isteklerine cevap veren Atlantis, evlilik yolundaki çiftlerin mutluluğuna eşlik ediyor. Kuyumculuk sektöründe 45 yıldır faaliyet gösteren Atlantis, 2 bini aşkın ürünüyle her zevke hitap ediyor. Koleksiyonları arasında bulunan sonsuz bağlılığın sembolü alyanslar, çiftlerin

SONSUZ BAĞLILIĞIN SEMBOLÜ ALYANSLAR ATLANTİS’TE Read More »

Benefit’ten Dünya’nın En Renkli ve En Yeni Hedefi: Core Color Collection

Benefit Cosmetics yeni makyaj koleksiyonu Core Color ile gündelik kullanıma uygun tüm ürünleri ve renkleri bir arada sunuyor. Far, gloss ve rujlardan oluşan koleksiyonun renkleri, Benefit DNA’sına uygun soft tonlardan oluşurken, tüm ürünler birbiri ile kullanılabilecek şekilde sınıflandırılıyor. Ambalaj tasarımı ile de dikkat çeken Core Color, art deco ruhunu Benefit’in doğduğu yer San Francisco’ daki

Benefit’ten Dünya’nın En Renkli ve En Yeni Hedefi: Core Color Collection Read More »

Elegan, feminen ve zarif gece clutchları Deichmann’da

 Kokteyllerden özel davetlere kadının feminen ve modern ruhunu öne çıkaran Deichmann’ın orijinal clutchları popülerliliğini yeni sezonda da devam ettiriyor.  Koleksiyona özel tasarlanan zarf şeklindeki dizaynlar, trendsetterlar tarafından moda objesi olarak tanımlanıyor.  Markanın elektrik renkleri olarak tanımlanan saks mavi, fuşya ve lamenin bütünleştiği clutch modeli bir yandan sokak tarzını yansıtırken bir yandan da özel davetlerde farklılığı

Elegan, feminen ve zarif gece clutchları Deichmann’da Read More »

HOLIDAY INN ISTANBUL CITY’DE RAMAZAN VAKTİ

On bir ayın sultanı Ramazan Ayı’nda Holiday Inn City Istanbul, şirket çalışanları ve ziyaretçilerine çok özel bir kampanya sunuyor. 8 Temmuz – 8 Ağustos tarihleri arasında sürecek olan kampanya çerçevesinde otelde kalacak misafirlerin oda fiyatlarına açık büfe kahvaltı veya sahur yemeğinin dahil olacağı kampanyada, açık büfe iftar yemeği de yüzde 50 indirimli olacak. Kampanya süresince

HOLIDAY INN ISTANBUL CITY’DE RAMAZAN VAKTİ Read More »

TÜRK TÜKETİCİSİNİN SPOR ÜRÜNLERİ HARCAMASI HER GEÇEN YIL ARTIYOR

Dünyanın en büyük spor ürünleri perakendecisi Intersport, Türkiye’de açtığı mağazalarla büyümeye devam ediyor. 2013 yılında yüzde 40 büyüme öngören Intersport, 5 yıl içinde Türk spor pazarının en önemli oyuncusu olmayı hedefliyor. Türkiye’de yıllık 10-15 Euro arasında değişen spor ürünleri harcamalarının, spor bilincinin artmasıyla yükseldiğini söyleyen Intersport, müşterilerinin spor ile ilgili her ihtiyaçlarında ilk düşünecekleri marka

TÜRK TÜKETİCİSİNİN SPOR ÜRÜNLERİ HARCAMASI HER GEÇEN YIL ARTIYOR Read More »

Scroll to Top