Toshiba TNB A.Ş., Türkiye’deki tüketicilerinin Toshiba ürünlerine duymuş olduğu güveni ve müşteri memnuniyetini pekiştiren TNB premium hizmetlerini, NMW ile zenginleştiriyor.
2009 yılında Toshiba’nın Türkiye dahil 13 Avrupa ülkesinde uyguladığı No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası TNB A.Ş’nin ‘’Premium Hizmetler’’kapsamında tekrar başlıyor. 20 Temmuz – 18 Ağustos 2013 tarihleri arasında satın alınacak TNB A.Ş. garantili tüm Toshiba notebook modelleri No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmet paketi içersinde yer alacak. Yani dizüstü bilgisayarınız çalındığı, herhangi bir nedenle düşürme, sıvı dökülmesi gibi sebepler ile hasarlandığı yada iki hafta içinde memnun kalmadığınız takdirde Toshiba TNB A.ş. bu paket içerisinde hepsi için bir çözüm garanti ediyor.
TNB Premium hizmetlerin, NMW garanti hizmetine getirdiği bir de büyük yenilik var. NMW hizmetinin geçerliliği cihazın garanti süresi boyunca devam ediyor. Bu sayede garanti süresi boyunca dizüstü bilgisayar kullanıcılarının her an karşılaşabildikleri çalınma, düşme, sıvı teması gibi garanti kapsamı dışında kalan ve yüksek maliyetlere neden olabilen durumlarda Toshiba müşterilerini koruma altına alıyor.
TNB A.Ş. Genel Müdürü Aytaç Biter konu ile ilgili yaptığı açıklamada;
“Toshiba’yı Türkiye’de 25 yıldır gururla temsil ederken, geliştirdiğimiz servis ve hizmetler ile kalite ve güvenirliğimizi bir üst seviyeye taşıyoruz. Bunun en güzel örneği kısa sürede bir efsane haline gelen ama gerçek olan No Matter What /Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası. Hizmet kalitesinde sürekli en iyiyi hedeflemek ile yetinmiyoruz, geliştirdiğimiz TNB Premium hizmet paketleri ile satış sonrası hizmetler konusundaki iddiamızı sürdürüyoruz. Toshiba bilgisayar tercih eden kullanıcılara markamıza güvenimizin ispatı olarak Toshiba yatırımlarını güvence altına alan NMW garantisini hediye ediyoruz. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımlarımız ile Toshiba ürünlerini alan tüketiciler sadece alırken değil aynı zamanda kullanırken de kazanıyor, toplam sahip olma maliyeti düşüyor ve uzun süreli müşteri memnuniyeti sağlanıyor.” dedi.
Garanti kapsamı kısaca şöyle:
Memnuniyet garantisi: Cihazı satın alıp kullandıktan sonra, üründen tamamen memnun kalmadığınız takdirde ürünü iki hafta içinde iade edebiliyor veya değiştirebiliyorsunuz.
Kaza sonucu hasar koruması: Taşınabilir bilgisayarınız garanti süresi kapsamında kaza sonucu hasarlanırsa cihazınızı ücretsiz tamir ediyoruz.
Hırsızlık teminatı: Taşınabilir bilgisayarınız garanti süresi içinde çalınırsa, birebir aynı veya eşdeğer bir notebook ile değiştirebiliyorsunuz.
KAMPANYAYA İLİŞKİN BİLGİLER:
*Kampanya, 20 Temmuz-18 Ağustos 2013 tarihleri arasında satın alınacak tüm Toshiba notebook modelleri için geçerlidir.
*Bu garanti kapsamındaki hizmetler;
· İlk 14 gün içerisinde koşulsuz iade
· Çalınmaya karşı koruma
· Kaza sonucu hasar koruması
* NMW garanti hizmet paketinin aktive edilebilmesi için; www.toshibatr.com/nmw adresindeki aktivasyon için gerekli link’in kullanılarak; kullanıcı bilgilerinin, ürün bilgilerinin ve satınalma faturasının bir kopyasının iletilmesi gerekiyor. Başvuru durumu yine aynı adres üzerinden kontrol edilebileceği, kullanıcılara bir onay e-mail’i gönderilmektedir. Bu servis, yalnızca aktivasyon kayıt işleminin yapıldığı Toshiba ürünleri için geçerlidir.
Not:
Kampanya için son başvuru tarihi, 26 Ağustos 2013’tür.
TNB A.Ş.; ‘’Premium Garanti Hizmetleri ‘’ kapsamında daha önce yer alan bu paketi 159 TL+KDV fiyatına satmaktaydı.